Pages

Friday, January 14, 2011

Maafkan aku.....

Hari ini tapi lebih tepat lagi baru je sebentar tadi tatkala hati dan minda tgh berperang berkecamuk dengan pelbagai perkara yang timbul akhirnya kesabaran semakin menipis...
Pabila kosentrasi telah terganggu dengan perkara2 sekeliling hati ini mudah untuk melenting...Inilah kelemahan insan yang selalu ada...Saya juga akui saya tergolong dalam golongan ini...Saya tidak suka dengan perasaan ini...Ini boleh menyebabkan saya hilang tumpuan terhadap apa yang saya lakukan tatkala perasaan ini hadir....
Ya Allah....
Bantulah hambamu ini mengusir segala perasaan ini.....
Sukar sebenarnya untuk menghadapi tatkala yang berada di sekeliling adalah insan2 yang rapat dengan diri ini....
Wahai temanku....
Aku harap anda mengerti situasi aku di kala itu...
Aku tidak berniat marah terhadap kalian...
Namun berilah aku sedikit ruang....
Terima kasih atas segalanya....

0 comments:

Post a Comment