Pages

Thursday, September 8, 2011

Suka atau Tidak?

Mengapa aku pergi ke sana walaupun hati ini berat membisikkan supaya berpatah balik,
Aku tidak bersedia lagi untuk menghadapi saat itu,
Kenangan itu menjelma kembali di ingatan,
Kelu lidah untuk berkata-kata tika berada di situ,
Terasa bagaikan ingin lari dan bersembunyi sahaja,
Namun aku perlu berlagak seperti tiada apa yang berlaku,
Wahlal dalam hati hanya Allah sahaja yang tahu,
Aku perlu kuat dan tabah dalam menghadapinya,
Pagi nan hening bertemu kembali,
Namun lidah masih kelu untuk berkata-kata,
Rencana Allah tiada siapa yang tahu,
Tidak mustahil pada hari akan datang bertemu kembali,
Hanya Allah yang mengetahui segalanya,
Aku terima semuanya Ya Allah……..

2 comments:

tikahmodjaika said...

ada related something ke??huhuhuu

tiNtA dAri hAti said...

huhuhu...kn da cite...huhuhu....

Post a Comment