Pages

Sunday, June 26, 2011

Exam datang lagi

Semester 3 2010/2011 telah sampai ke kemuncaknya. Saya kini hanya menghitung detik untuk kembali ke alam peperiksaan. Ya, final exam semakin menghampiri. Masa sangat singkat. Pejam celik pejam celik final exam muncul lagi.  Kali ini saya berjuang untuk dua subjek. Kedua-dua subjek kali ini adalah subjek elektif untuk program degree saya. Jadual peperiksaan telah keluar dan kali ini saya perlu menunggu hingga ke hari terakhir untuk menyelesaikan semua peperiksaan.
·         Internet Application (ICTM 1301): 30 Jun 2011, 2.30 p.m.
·         Financial Management 2 (FIN 3011): 3 Julai 2011, 2.30 p.m.

Ya Allah….
Berikanlah kekuatan kepadaku untuk perjuangan pada kali ini,
Tenangkan hatiku, tenangkan fikiranku, tenangkan jiwaku,
Jauhkan fikiranku dari berfikiran perkara-perkara yang tidak sepatutnya,
Aku perlu kuat untuk terus melangkah ke hadapan,
Aku perlu kuat untuk menghadapi hari-hari mendatang,
Aku sedar semakin hari hidupku semakin singkat,
Aku perlu kuat untuk semuanya,
Aku perlu kuat untuk kedua ibu bapaku,
Aku perlu kuat untuk adik-adikku,
Aku perlu kuat untuk keluargaku,
Aku tidak mahu air mata mereka menitis kerana kegagalanku,
Aku mahu mereka gembira dengan kejayaanku.
Ya Allah….
Hanya kau tempat aku bermohon……



1 comments:

tikahmodjaika said...

good luck dear....all d best..

Post a Comment