Pages

Wednesday, December 14, 2011

GMH, Research Dinner Night dan Assignment

Alhamdulillah minggu-minggu kritikal dilalui dengan penuh warna warni, suka dan duka. Dalam pada sibuk menyiapkan pelbagai assignment yang tarikh akhirnya dalam minggu yang sama pada awal bulan Disember, sempat juga saya menyertai program Spiritual Disturbance atau nama melayunya Gangguan Makhluk Halus yang diadakan pada 25 November 2011. Program ini sangat menarik kerana mengupas tentang isu-isu berkaitan seperti hysteria dan cara-cara yang betul untuk menghidarinya. Pelbagai tips dan ilmu dapat dipelajari sepanjang program ini daripada Ustaz Zunaidin dan Ustaz Abu Bakar.



Seminggu kemudian saya sempat mencurah tenaga untuk menjayakan Inspire Research Dinner yang diadakan pada 3 Disember yang lalu. Terima kasih kepada adik-adik biro saya iaitu Habib dan Taufiq yang bertungkus lumus dalam biro preparation dan technical untuk memastikan program pada malam itu berjalan dengan lancar. Dinner ini bertujuan untuk membentangkan tentang hasil survey-survey sepanjang tenure 2010/2011.



Dalam pada sibuk berprogram, Alhamdulillah semua kerja berkaitan assignment mampu disiapkan dalam masa yang ditetapkan. Dan paling terharu semestinya group Public Finance yang berjaya membuat presentation dengan jayanya walaupun kekangan masa dan masalah-masalah sebelum, semasa dan selepas dapat diatasi dengan jayanya. Satu pengalaman dan ilmu yang cukup berguna tentang privatisation in Malaysia.
Terima kasih kepada kawan-kawan yang sama-sama menyiapkan assignment bersama-sama. Dan segala ilmu yang dikongsi dapat diparaktikkan pada masa akan datang. Fokus seterusnya semestinya final exam yang bakal berlangsung pada hujung bulan ini.  

0 comments:

Post a Comment