Pages

Sunday, May 1, 2011

TOP-UP at AIT 2011

Pada 18 hingga 21 April, INSPIRE CLUB telah mengadakan Advance Intensive Training(AIT) untuk Karisma 11 atau Inspire 02. AIT merupakan program yang wajib dihadiri oleh semua fasi Inspire Club. Disini adik-adik fasi telah didedahkan dengan pelbagai perkara yang sangat berguna sebagai persediaan untuk turun FRIENDS kelak. 
Saya telah diamanahkan untuk menerajui adik-adik fasi yang baru bagi kumpulan 4 yang sebulat suara menamakan kumpulan ini sebagai TOP-UP. Saya bersama Hajar telah diamanahkan sebagai trainer untuk kumpulan ini.
Kepada partnerku, Hajar yang disayangi dan dikasihi, aku rasa sangat bertuah sebab dapat bersama dengan kau sebagai pasangan trainer. Aku harap kita dapat bekerjasama dengan baik dan menjalankna tanggungjawab yang diamanahkan dengan sebaiknya. Aku rasa sangat gembira dapat dapat partner dengan kau....Selamat bekerjasama.....

 Adik-adik TOP-UP yang akak sayangi dan kasihi
  • Afnan
  • Fikri
  • Acap
  • Faiz
  • Nurul
  • Aisyah
  • Thahirah
  • Nabilah 
  • Wan
  • Iera
  • Amal
  • Bariah
  • Tiqa
      Kepada adik-adik semua akak harap sangat kita dapat kuatkan ukhuwah sesama kita supaya nanti kita akan lebih rasa akan manisnya ikatan yang kita bina masa AIT. Semua tu tak mustahil asalkan hati ikhlas dam semua ada inisiatif untuk sama-sama menjadi lebih rapat lagi. Dan selamat bekerjasama semua....                                                                                                

0 comments:

Post a Comment